widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Wednesday, July 7, 2010

Latihan Persembahan PALAPES UKM Di Dectar

1.ok..ni gambar aku berlatih kat Lapang sasar Markas Palapes UKM.berhampiran ngan Kolej Keris Mas(kolej suksis).Muka letih tu kena ngan Staf Asri,dia ajar kami tempur tanpa senjta n bagi Pt skit
waaaaa....sgt enjoy..huhuhuuh.Aku antara sukarela yang akan memecahkan genting menggunakan kepala,waaaaaaaaa....sakit o pala aku nih...huhuuh
2.gambar ni lak kat DECTAR(dewan utama UKM)...posing dulu waku rehat nih..
penat seyh..:)tapi..pengalamankan...mana mau dapat?



salam.....sobahalkhair..
pa ceta anda semua...?
so...pagi yg dingin nih...aku nak ceta la xtvt aku selama cuti sem kat UKM ni...
org lain cuti ada kat umah or kediaman masing2...aku n bapa org lain gik....ada kat UKm...
kami ada tugas yg perlu dilaksankan....smua org main peranan masing2....
pa yg aku uat semalm..
ialah Latihan persembahan untuk pengambilan pegawai kadet palapes ukm siri ke-32..
skuad aku.palapes ukm siri ke-31..
bermakna....dah hampir 1 tahun sejarah penubuhan palapes ukm ni,...
huhuhuh
ni la gambar aku nak kongsi sikit...
k la setakat ni dulu entri pada kali ni...
sebelum aku bberambus...hehhe...
pesanan ringkas dari Sansan Onwan
  1. Bangun pagi
  2. Mandi
  3. Gosok gigi
  4. Sembahyang subuh coz subuh tu penting
  5. Baca Surah Waqiah dan anda akan rasa keajaibannya...InsyaALLAh..

tu ja dlu tuk rini k..
salam.....take care urself..:)

5 comments:

farah@pa'in said...

pa'in nak pinjam M16 leh x..?nak wat men perang2 haha

farah@pa'in said...

pa'in nak pinjam M16 leh x..?nak wat men perang2 haha

deeya_shouranlee said...

kat sini nampak ensem.. bila face2face tak der la pulak macam tu.. haha..

Sansan Onwan said...

perli la pulaks diaaaaaaaaaaaaa

nashanadz said...

subuh tu bukan penting aje dik.. solat subuh tu fardhu bg umat Islam.. bile namenye fardhu, fardhu ain.. maka wajib buat.. gudboy ;)