widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Sunday, August 29, 2010

explore2 jumpalah...

1.di pagi ari,nilah keja aku andai balik kampung,mama harap aku ja uat keja gini.yalah aku ni anak lelaki sulung....nilah tugasku...pastikan bersih
2.2x racun pastu,pnuhkan air dalam tong tu..pastu start la meracun...huhhuhuh..
3.Tong racun ni bocor tau,kalo prasanlah...suar aku basah tu....layan jalah...janji keja settle...senang hati mama kesayanganku..:0
4.hehehhe...hepi bila dah settle smua...mkn masa skitlah dia nak


salam...
sebelum tu..ni gmbaq taun lalu..saja2...explore2....jumpaklah pic lama ni...nilah xtvt aku kat umah...:)
apa khabar anda smua?
salam ramadhan,salam merdeka..
sempt gkan nak ucap merdeka
ehhe
so..
aku kat umah ni
sampai pagi tadi..jam 0400
naik bus dari kajang..jam 2030..
naik bus
membuta jalah....sampai umah...lama gak tunggu mama,tetah nak mai ambek...huh
sabaq...last2..sampai gak depa..
aku drive balik...ngan kelajuan...80 keatas..
hehhee..bali2k....sahur pa yg patot..bukak laptop..main PES ar
ehhee
sampai subuh
tengok mubie...mubie yg sama...The Expendables...
saja..nak tengok ngan naim
dia suka..
pastu...membuta...sampailah bangun zohor...:)
bangun..men game sat...sembang2 ngan mama sat...p bzar....
bukak posa...sok
aku uat entri baru/...ada gmbar mknan bukak posa tadi..:)
jum2...tdoq....

2 comments:

Kak nad said...

rajin betul. anak teruna sapa la nih? heh..heh..

Mademoiselle Rina said...

bgus betol.
meracun pun pkai tracksuit lengkap.huhu