widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Friday, January 28, 2011

Kawan kecil San diwaktu cuti

Salam.Hai semua.
apa khabar?
rindu San x?hahahha.....gurau saja!.
San nak memperkenalkan kat semua kawan sementara San masa cuti San ni,San xbalik Kedah.So,kawan san ni ambek kesempatan kat San mintak tolong San jaga.Xpa.San xdak hal.Leh ja.
nama kawan San ni Amira Anis Ahmad atau nama panggilan beliau A'a.
nak tengok FB n berkenalan ngan beliau?ni link dia......
Klik sini>>>>.
Jangan malu2 nak berkenalan ngan beliau.Beliau ni suka berkawan.uhuhuu



Nama kawan San ni,Mantop a.k.a Dripy.

Gambar ni masa San balik dari pi ambek dia kat A'a.Mantop dipelihara dalam Kotak yg bertudung merah ni la.Cantek x rumah Mantop?
Gambar dekat Mantop,macam ngantok ja.leh tdoq ka Mantop ni dalam air?hehe


Mantop ni sebesar penutup lens Canon San ja,lebih kurang la.hehe


Mantop model loreng PALAPES.sat ja.hehe

Tengok tu,sama ngan warna ngan loreng.hehe

Cuba teka,Mantop kat tangan sapa?Kalo betol San belanja air masak sebotol.

Mantop posing atas kerusi kat koridor blok San.

Nampak x kat bawah tu,Puteh KCV 4003

Bersedia untuk mandi Mantop!

Ambek Mantop!Bersabun!

Oklah,ni la nama haiwan peliharan kawan San ni.

Dimiliki oleh semua.Yippiii2!

Pantun istimewa untuk Mantop a.k.a Dripy:

Mantop a.k.a Dripy nama diberi,
Seekor kura-kura yang disayangi,
Marilah kita mengasihi dan janganlah membenci,
Kerana ia milik Maha Pencipta yg abadi.


p/s: Lepas cuti sem ni San bagi balik kat tuannya.

8 comments:

ANATI SOKI said...

kim slm mantop ekh!! hehehe

Rozuan Ismail said...

wah..mantop ni..nak sentuh boleh tak..huhu.. kenapa tak balik kedah?erm.. wah,awk pakai camera canon model apa?dah lama nak ada kamera sendiri tapi duit belum cukup,,asyik pnjm DSLR org je..huhu

Lady Anne said...

mantop cumil!! nk jaga gak!! hihi

Yuni Aisyah said...

wah cutenyer.....nak gk la...hikhik

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

wahhhh :) ade kure2..hehehe..suke jugak bela2 binatang ni..comel je..

elianesuriane said...

mantop kura-kura palapes..!!

Wawan3y. said...

haha comel jep berus dgn berus gigi tuh

BeauTiFuLGirL said...

cute....senang x jaga?