widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Thursday, February 3, 2011

Hadiah dari Dashing~

Salam.penat.letih.smua ada...baru balik dari Johor,San xbalik cuti kat umah rat\ya cina tahun ni.so san ambek kesempatan ni jalan2 umah kwn n umah kuarga angkat kat Johor sana.Kenal x x sapa dalam pic atas ni?
kenal x sapa?haa...nilah Remy Ishak.San jumpak kat Sogo ada Dashing tour,diakan duta tuk barangan berjenama ni.San ikut kakak kat bawah ni la.yg bawak keta yg bertudung ni,nama dia Jannah or San panggil Kak Yang,yg sorang lagi kwn dia....xpasti nama...xknal sgt.enjoy la pic ni ya.sekadar berkongsi..

20/01/2011
Ni waktu game show.Pertandingan game Wii.


Kakak ni gembira dapat bergmbar ngan artis pujaan dia.

Kat Pusat Sains Negara ni.


Posing2 skit.

Apa mcm?hensem x model kat tengah tu?


Dinosaur!huuuwaaaaaa!


Kakak Farhana kwan baik Kak Yang


JUm la join San


nilah Kak Yang.....dia ni suka berposing ja....

Hadiah ni San dapt masuk Game Show.


Ni lak hadiah Remy Ishak sampaikan kat San.Soalan dia........Drama aksi Remy Ishak kat TV3...San jawab,ARJUNA......tepat....dapatlah hadiah ni.


Barisan hadiah yg San dapat....Berbaloi2.


Yang dalam beg tu...ada ni ja...yg berbalut plastik atas pic ni yg San dapat awai2.


Habis suda......:)


p/s:...Semua pic menggunakan SLR Canon San....kamera buruk ja...huhhuhuh

4 comments:

~~faizatul akma~~ said...

pakai ke bende tu nanti..hu3x~=P

Rozuan Ismail said...

huhu..kalau ketiak tu busuk lai tak tahu la kan..hehe..

Dashing tuh..huhu

Lukman Aid said...

wah, best nye dapat free gift. haha dapat jumpa remy ishak pulak tu :)

Lady Anne said...

wah!! dapat goodies bag!!! ngee~~ jumpa dinosour tu kt mna?