widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Sunday, February 24, 2013

Akhirnya tercapai hasrat ke Bukit Broga.

assalamualaikum.
hari ni saya rasa hepi dan puas hati.
saya dapat  juga menunaikan hasrat saya untuk ke Bukit Broga, Semenyih.
saya pi sana ngan sorg kawan saya.
Farid Zulkiflee.
kawan skolah lama dulu.
kawan di UKM juga.
kami naik pukul 6.00.
gerak dari bangi jam 5.30 pagi.
alhamdulillah selamat sampai.
ramai juga yang bertandang ke sana.
seronok jugalah,
saya naik ni ada kelainan sikit daripd org lain.
hehe.
tengoklah pic2 bawah ni..
layan ja noh.
lain pada yang lain.
ada yang perli saya ngan kawan.
"oit, dorang ni nak gi Danau Kota ke?".
saya dengar depa ckp camtu,
buat derk ja.
sajalah buat kelainan.
baru cun malicun.
kihkih
alhamdulillah lagi skali ALLAH bagi rezeki saya sampai tempat ni buat pertama kali sejak 2009 bermastautin di Bangi






















1 comment:

IQBAL ZARIN said...

basoh jeruk member ko. haha... aku pun 1st time naik broga tu pun lepas grad. masa blaja kat UKM x pernah naik. sobs~