widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Monday, March 4, 2013

Mini-reunion.


salam.
didalam kesunyian pasti ada kemesraan.
semalam kat Mivalley Megamall.
hangout ngan kawan2 kenal kat USIM haritu time jadi pengawas Exam.
tak sangka pun dapat berjumpa lagi.
yalah kan semua sibuk dengan kerjaya masing2.
ada masih belajar.
ada sudah bekerja.
tak semua dapat hangout.
cuma 7-8 kami sahaja.
yang join smalam.
HASSAN
SHAH AZWAN
AKMAL DEKNOT
SYIMI
UTAMI SAWAI 
HASDAYANTI
FARAH LUDIN
NABILLA BELLA

tak ramai tapi enjoylah.
luangkan masa bersama kawan2.
bosan.
stress duduk sorang2
takda sapa peneman hati kan.
kawan2 la jadi penguat perasaan.
:).
hati yang masih sedih n luka ni suatu masa pasti akan pulih kembali.
cuma perlu sabar dan menanti masa yang sebaiknya
teruskan berdoa kepada ALLAH wahai HASSAN.
amin.
apapun kawan pasti menceriakan kita dikala kita sedih n perlukan teman untuk bersembang.
layan la pic bawah ni.

Lepas solat zhor
Saya n Akmal pekena Big Mac, Syimi makan double cheeseburger.

Sebenarnya saya dan akmal sampai lambat jadi lepas solat kami teman Utami Sawai beli hadiah ibu dia.beli kasut tu.
mahal.hehe
pastu kami makan kat Mcd tingkat atas.

Selesai Mcd Kami pi men bowling.
sorang rm10 hengget

juara:Akmal Deknot.
power dia.

Akmal dan saya.

Shake pilihan.
choc.
strawberry.
vanilla.

apa tah nama dia ni.
sedap oh.

lepas main bowling singgah sini.
layan wifi n sembang2.hehe

Posing sikit ngan dessert ni.hehe

Dia ni nama dia Utami Sawai.
dia ni tempat saya cerita masalah n dia bagi saya nasihat.
pakar nasihat cinta ni.
haha.
sempoi hang Nikmah!
sapa2 nak berkenalan ngan dia boleh roger saya, saya direct terus kat dia.
haha

Sambil makan posing sikit.hehe

Minta tolong waiter tu ambek pic ni depan kedai dia tapi signboard kedai tak nampak.hehe

3 org kami sebelum berpisah.
hehe.
2 org balik UKM, sorang balik UPSI Tanjung Malim

4 dara pingitan.
ngoratlah.
takyah ngorat2 masuk minang terus.
hehe

ngan Utami Sawai satu kali lagi buat kenang-an.taktau lagi bila leh jumpa hang nikmah.
kelakar hang.
ceria selalu.

Last sekali saya n akmal.
tu beg shah azwan dia tolong pegang.
shah pi tandas nuu.
 oklah itu serba sikit tentang peristiwa semalam.
semoga berjumpa lagi kawan2 semua.
saya tak letak pic ni kat FB, cukup dalam blog ni sahaja untuk perkongsian.
semoga ukhuwah terjalin hingga akhir hayat.
amin.
kahwin nanti jemput!
goodluck dalam hidup!



No comments: