widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Thursday, January 29, 2015

Mimpi Ex-Gf

Salam. Untuk hari ni punya cerita. Bangun pagi. Kelam kabut. Terjaga dari lena yang panjang rupa2nya aku bermimpi. Mimpi yang tak pasti. Aku mimpikan ex gf aku. Kami dating. Dia keluarkan telefon baru. Katanya dia dah jual telefon pintar yang aku bagi. Sony Xperia V yang aku beli bulan 12 2013 yang lalu. Dia beli telefon baru jam baru dan purse baru. Kami minum. Kami makan. Dan aku mkmpi ni mungkin terlalu fikirkan dia. Hmm. Dari hari ke hari mungkin aku terlalu sayangkan dia. Mungkin terlalu cintakan n rindukan dia. Dia ada cerita sikit tentang hidup baru dia sebagai seorang jururawat di jabatan kerajaan. Tak diberitahu hospital atau klinik mana. Tapi dalam realitinya sekarang dia tak endahkan aku. Dia dah lupakan aku dan anggap aku tak wujud dari hidup dia lagi. Aku rasa. Sebab aku mesej dah tak balas tapi pasti delivered. Hmm. Mungkin suatu masa dia akan jumpa aku gak. Mungkin aku kerja baik bagus2. Berani juga aku ajak dia jumpa atau keluar.

No comments: