widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Sunday, March 10, 2013

Menghadiri majlis perkahwinan.

Assalamualaikum.
salam sejahtera semua.
apa buat hari minggu ni?
saya pagi ni bangun lewat juga dalam pukul 11.
huhu.
pukul 12 siap2.
dalam 12.30 ke Kajang menemani kakak senior Palapes saya.
nama dia Salwani.
Majlis kawan tempat kerja dia.
pabila saya sampai ke lokasi tu saya rasa tenang dan tersenyum seorang diri sebab saya gembira dapat tengok orang berjaya membina masjid.
saya bila lagi?
sesat juga cari Dewan Orang Ramai Taman Bukit Mewah.
cari2 jumpa.
mudah sahaja.
huhu.
masa dan ketika nanti la giliran saya pula.
kan?
harini rezeki mereka, esok pastinya rezeki kita.
bagi saya.
saya nak juga kahwin muda.
dapat isteri awal.
dapat anak awal.
saya suka baby.
semoga baby saya nanti comel.
kata  org buat apa nak fikir semua tu??
kan belum kerja?
belum ada aset?
ya saya tau.
tak salah kita rancang awal.
nanti bila dah berkahwin pastinya kita sudah bersedia.
saya nak jadi insan yang baik untuk isteri saya dan anak2 saya.
inshaALLAh.
siapa isteri saya siapa peneman hati hidup saya akan ketahui juga nanti.
nanti ALLAH bagilah.
sapa pun dia saya harap jodoh saya tu baik dan mendengar cakap saya sebagai suami dia.
amin.
:).
Memperkenalkan kakak senior PALAPES saya.
Salwani Ghafar.
Bersama kenderaan kesayangan saya.
KCV 4003.
Inilah pengantinnya.
sweetkan?
diberitahu isterinya pelajar FEP, UKM.
belum habis belajar.
wow dah dapat jodoh.
tahniah.



Kenangan Terindah Shahiddan & Izwa.
semoga berbahagia hingga akhir hayat.
amin.

Gamelan dari Semenyih.



Suasana majlis.
:)
Kepada mereka yang sudah berumah tangga saya ucapkan tahniah.
Lepas ni giliran kita pula yang bujang2 ni.
bukan gatal nak kahwin cuma ada juga keinginan tu.
biasalahkan?
Untuk pasangan manis ni saya doakan yang terbaik dalam hidup kalian dan hingga akhir hayat bahgia kehendaknya.
AMIN.
jumpa lagi.
:)

No comments: