widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Saturday, June 26, 2010

lagi 2 ari,balik ukm...:(

salam
waaaaa......xmau balik2....xmau balik
nak dok umah
kalo ukm dok dekat umah aku
aqi2 balik
xkira!!!!!!!!!
nilah rintihan org rantau
heehhehe....
ikutkan aku dah balik sabtu petang nih
tapi
disebabkan aku ada reunion esok.....reunion islah..
batch 2004-2008..
so
aku extend la sampai isnin ni....sampai selasa pagi
rm14
xkna pa...cuma
pertukaran tiket
hanya leh uat sekali seumoq hidop
aku dah uat...pasni dah xleh dah
yg boleh pon
batai tiket
beli baru...
xtau pasaipa uat sekali seumoq idop..
makcik yg jaga juai tiket tu
dari aku kecik
sampai la aku besaq skrg nih.......lama dah..still ada gik..
xpalah
dah rezki dia kat situ..
so........on9 lama2 nih
sakit pinggang gak
nasi baik....ada muzik teman..
aku nak pi JItra ni
pi carik bundle....kalo ada equipment yg elok
mau beli
nak pi dah ni...
best la dok umah
itu ini leh uat............
  • tengok bola free ngan kakak aku
  • tdox puas2,xdak org kacau
  • hangout ngan kwn2 kampung
  • mkn minum ditanggung,xkena wak kuaq duit pon...huhuhu
  • men ftsal,rabu n ahad malam......kalah menang....adat perlawanan..
  • dengaq lagu kuat,tapi kna marah ngan mama....huhuhhu
  • basuh baju ngan mesin free,kalo kat ukm kna bayaq...
  • tengok suasana kebun,suasana sawah bendang yg sentesa tenang..
aku nak kna out dah nih
mama dah panggei.
nak pi Kola kedah.....abah sakit...ok
keep in touch u ollzzz...
salam alaik.....


1 comment:

aisha said...

wah. dh pndy ckp u ollzz.. haha gedik!