widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Monday, June 14, 2010

sampai suda UKM dihatiku...

salam
letih laa
sakit pinggang..
2 minggu kat USM.....banyak pengalaman..
hanya 20 org yg join tauliah ja dapat pengalaman cmni
nak kata best
dak sgt
nak kata xbest
xjugak
kira leh enjoy laa
huhu....sampai semlam jam 1830 lebih kurang
bertolak dalam jam 1130...coz...ladies yg xpernh awal bersiap..
sentesa lembab
eeeeee!!!!!
bila la nak berubah....dah nak naik inter......
xubah2 perngai..
haishhhh
so..nak ceta mai..
kehidupan disana.....sentesa sibukk.
aku ditugaskan....sebgai ajk Perubatan(pengusung)......ada org pengsan...aku la kna pi ambek,,,
tugas aku...dari start hari latihan kawad...sampai hari jadi.
stiap u depa antaq wakil la..
aku n Pit Ak ja pengusung.
sorg gik
El Badlis.......da penolak kendraan....kalo hari jadi nanti..kenderaan Tuanku time cek perbarisan mampos....kumpulan dia la kna tolak.:)
bestlah jadi pengusung
dapt kwn2 dari Smua U satu malaysia ni
ada UTM,UiTM,Unimap.....bayak gi la
xdak mood lak nak update
nanti aku sambung
huhuhuhu
k la salam

No comments: