widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Sunday, April 25, 2010

balik kampung....









salam....hai..
yeay.....lama dah aku tunggu saat nih....sok...
exam
last paper
jam 1200-1400...
pastu
ada sesi fotografi......ngn dak kelas.
pastu
my mama mai ambek....kemas2 barang,
balik nanti....aku plan nak uat mama n adik2 aku bawak depa n aku akan tempuhi hari2ku ngan...:
  1. air terjun
  2. pantai
  3. mkn2 kat mana2....
  4. men boling
  5. pastu pi sempadan siam...ziarah kuarga aku kat sana
  6. pa2pon balik....ziarah kubur baba lu..ada masa nak renovate kubur baba...letak bat putih banyak2....sure cantek.....
  7. siram pokok
  8. men futsal ngn org kampung
sok....mama mai ambek
aku knalah cepat2 siap smua....leh balik ngn tenang....jumpak lagik anda semua ya bloggers!anda terbaik....:)
sayang anda semua...:)
salah silap...mintak maaf yah anda smua...:)

3 comments:

rina said...

san~selamat bercuti.
maafkan ak atas salah silap ak.
ak rase ak dah buat hg kecik ati ngan ak.maafkan ak ye.
harap dapat berjumpa lepas cuti nnt.

Sansan Onwan said...

ya
sure

kasihku abadi said...

syok la 2.....
selamat bercuti....=)
rajin-rajin tolong mama tau....