widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Monday, April 19, 2010

what i've been through 2day...



salam...heyhoo...wassup2...:)
apa khabar anda semua wahai bloggerz...
arini....aku bangun jam 0640...gerak Mus....Lan...pas aku smbhyang...baca pa yg patot..baqulah depan bangun...
hehhe
besalah....tdox lmbat..aku tdox awai ckit pada depa smlam...dalam jam 0303 gitu...
  1. pastu bangun download muvie la,pa gik.weeeeeeeee
  2. beli nasik lemak,Mus blnja...aku pksa belanja...weeeeee
  3. layan Lan sat seblom dia kuaq ngn awek dia p tengok wayang kat ALAMANDA dia kata..
  4. tdox sampai koi 1530
  5. bangun....sembhyg zohoq..download extract pa yg patot....
  6. pi PTSL.....xsangka jumpak rina....knai?kalo xknai..na leh gtau sapa...hehhehe
  7. pi sana...ngntok...stadi sat jak...heheh.
  8. jam 1726 balik,singgah kafe mkan bihun sup.....dok smeja ngn tn yazid n awek kesayangn dia...eh..sayang ka?:)
  9. dia belnja mkn Jeli kelapa,sedap....
  10. patotlah Mus xbals mesej aku qupanya baru bgun tdox...aku ajak dia trun kafe...pkena Bihun sup
tu sajalah ceta aku aqini...sambung esok pulak.....k u ollzzzz...:)

No comments: