widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Sunday, April 18, 2010

kisah tentang kawan aku...susah senang bersama...eh..yaka?



salam...hai..bersua lagi..hehhe..
apa khabar blogger2 sekalian?baguih noh?.... harini aku nak ceta pasai 2 org kwnku...haa...xdak depa ni..aku rasa sunyi gaklah....tapi...aku...dok sorg2 pon leh..xdak hallah....depa pon xingat aku sgt pon..wahahaha sorg nama LAN...sorg gik nama dia...MUS... nak ceta pasai depa ni ckit...kita mula dengan Lan dlu.pix ni aku ambek masa kami pi Genting qitu..syoklah...tambah2 free lak..hehhe
  1. ...Nama pnuh dia~Azlan bin Hasan,org panggei Lan
  2. Asal dia~Johor
  3. Fakulti mana?~Pendidikan...haa...bakal cikgu....cekgu ka cikgu?heheh
  4. Jurusan dia dapat~Sukan dan Rekreasi
  5. Hobi dia suka~Men bola sepak,futsal,tengok ceta
  6. Makanan kegemaran dia~Nasik lemak ayam Ameer Ali seksyen 15,hahhaha...stiap kali aku kuaq ngn dia pi mapley...nilah menu dia...
  7. Minuman kegemaran dia~Sirap suam ngan Milo ais...pilah mna2 pon..mesti menu ni la dia order...hehhhe
ok....dah....strusnya...aku ceta lak sai rumet dia...hampa knai?MUS
  1. Nama penuh dia~NurHidayat Mustakim bin Mohamed
  2. Asal dia~Temerloh,Pahang
  3. Fakulti dia dapat~Pengajian Islam...amboih...ustaz nih..
  4. Jurusan dia ambek~Syariah Muamalat....haa..sapa ada maslah tolak tambah bahagi darab sai muamalat lehlah mengadap dia nih no...
  5. Makanan yg dia suka makan~Koteow goreng kafe KTHO...mix ngn ayam goreng n kadang2 telor dadar...perrggghhhh...marvellous...
  6. Minuman kegemaran dia~Air cincau sbotol rm1.70 tu....sedap o...aku dok mintak kat dia laa...hehhehe
  7. Hobi dia~On9 ja keja dia...xhabis2
Nilah serba skit pasai depa...depa ni original KTHO tau..samalah mcm aku....masuk PALAPES gaklah....ushar qhambutlah babe!!!!!!!...kalo nak tau lebih..lehlah jumpak aku..uat appoinment tau?hehhe
Selama aku kat UKM ni..depa nilah dok kwn ngn aku..nak kta rapat xlah sgt....nak kata xrapat xjugak..blehlah.....hehhe...mkn skali...mayang skali...bangun tdox skali..sapa yg bangun awai..dialah yg kejutkan subuh...hehhe.....nampak caqa dia?wee
SEKIAN

3 comments:

Kak nad said...

alo.. tomeynyer... sejak bila hang jadik tomey ni san?? haha...

shams said...

haha..nice blog...moga terus menulis...

Sansan Onwan said...

terima kasig sudi komen...:)