widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Saturday, April 13, 2013

Gambar2 di USIM sebagai Pengawas Peperiksaan.

assalamualaikum.
hari ni saya nak kongsi ngan kawan2 semua tentang pengalaman saya jadi pengawas 'exam kat USIM.
esok ada exam Pegawai Tadbir Diplomatik(PTD) tapi saya belum tdur.
mata ni tak boleh lelap lagi dok fikir esok.
kena buat persiapan sikit.
sambil2 baca apa yang patut sambil saya layan gambar ni.
teringat pula kenangan ni.
:)
seronok sangat kerja ni as 'part-timer' la kiranya.
sehari dibayar Rm49.37.
boleh la habuan saya beli cincin n bayar duit motorsikal(putih) bulanan.
hehe
bulan Januari 2013 lepas.
bulan depan ada lagi.
inshaALLAh ada rezeki saya pi jadi lagi pengawas exam.
hehe.
dapat jumpa kawan2.
dapat jumpa juga sanak saudara (keluarga PALAPES)
jumpa juga adik2 sekolah waktu kat SMKAK n Maktab Mahmud dulu.
huhuhu
layan la gambar2 ni.




baju ungu nama dia Hasyim,merah Deknot dan hijau Bombay.hehe




Waktu rehat ni.masa sendiri.ehehe

Kawan sejak 2002 hingga sekarang

Ni nama dia Farid, dah masuk KAGAT.selamat berjaya teman!

Suasana peperiksaan.hari terakhir.

Dengan my teman, Farid.hehe

ni Shah Azwan.seorang yang berdedikasi.






Orang dok ambek exam saya dok posing.hehe









Suasana selesai berkhidmat. kena dulu dengar 'ceramah' oleh SV.hehe


Ni nama dia Nazmi


pic ni dirakan olehh seorang kawan yang saya tak kenali waktu jaga exam tu. lepas exam baru la dapat kenal ngn dia.candid seyyhhh.
selesai solat jumaat ni.
18/01/2013


No comments: