widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Monday, April 15, 2013

Semester kembali buka.

Salam.
apa khabar semua?
saya harap anda semua sihat.
saya baru balik kerja ni.
tadi pas kerja dalam kol 12 gitu saya terus ke mapley.
nonton bola ngan kawan.
Chelsea vs Man City
1-2 keputusan dia.
Man City akan jumpa Wigan final nanti.
kita tengok sapa menang nanti ok.
:)
saya Arsenal.
hihih
kawan bawak awek dia.
comel ja.
ehehe.
so, harini agak letih tapi enjoy juga.
dapat duit tadi boleh juga saya simpan duit.
hehee.

apapun musibah atau ujian yang melanda jangan kita lupa ALLAh.
sejahat mana kita, senakal mana kita belum terlambat untuk bertaubat.
ingat benda baik lebih baik daripada ingat benda tak baik.
hehe.
cakap pandailah kata orang tapi asyik nakal jakan?
biasalah tu.
manusia.
boleh jaga kita jaga baik2.
kalau takleh jaga bawak2 bertaubat.
pintu taubat sentiasa terbuka untuk kita.


Bismillahillazi la yadurru ma’asmihi syai’un fil ardi walaa fissama’ii, Wa huwassami ul ‘alim.
(Aku berlindung dengan nama Allah yang tidak memberi kemudaratan dengan namanya apa sahaja di bumi dan langit, Dan Dia Maha Mendengar dan Maha Mengetahui).


hayatilah ayat ni betoi2.
dalam doa setiap solat tu bacalah ayat ni.
jom sama2 kita amalkan.
tentunya dipermudahkan jalan.
kita ingat DIA, DIA pasti ingat kita.
kan?
berharaplah pada ALLAH dalam apa jua hal.
InshaALLAh ALLAH tolong.
:).
esok takda kelas.
esok siap2kan bab2 dalam tesis.
penat bekerja itu biasa.
sebab nanti pun kerja tetap mesti penat.
so saya kna biasakan dirilah.
impian nak buat dua kerja nanti.
mungkin petang masuk part-time kat mana2.
nak bagi ada banyak duit n banyak pengalaman.
mesti masyukkk.
yeay nanti nak beli kereta, rumah n bagi duit kat mama n adik beradik.
teringinnya.
takpa.
esok2 rezeki saya la kan.
Sabar Itu Indah
semoga dipermudhkan.
hehehe.
seronok 'blogging' ni.
tempat saya berkawan ngan internet.
tempat saya meluahkan rasa gembira saya, sedih saya.
teman setia saya pastinya blogger.com ni.
hihihi.
sapa pun anda yang baca blog ni saya harap anada sentiasa dalam keadaan selamat,sihat dan sejahtera.
yang paling penting ALLAH berkati hidup anda dan saya juga.
:).
jumpa lagi ya?

regards, 
HASSAN

No comments: