widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Sunday, April 14, 2013

Letihnya hari ni.

salam.
ngantok ni haa.
hari ni penat sangat.
pagi semalam tidur kol 4 pagi sebab buat persiapan untuk exam PTD.
pagi tadi exam dari 9.30 sampailah 3.30.
penat juga otak tapi dapat kawan2 baru.
dapat 'network' baru.
hepi gaklah.
pastu tengahari tdi lunch sorang2 kat Azura sek 16 Bangi.
tau dak?
hehe
sedap makan situ.
harga pun berpatutan.
kedai makan tumpuan pelajar2 sekitar Bangi ni la.


Jadual peperiksaan PTD tadi.
doakan saya ya kawan2.

dalam 4.30 sampai kol 12 masuk kerja.
dahlah sibuk hari ni.
hari minggukan.
agak tekanan.
huhu.
dahlah sakit pinggang.
lama gila berdiri tadi.
dari petang sampai la pukul 10
yang paling sedih n menitis air mata sebab tak sempat nak buat maghrib sebab staf takda.
dah la banyak order, tadak org nak backup.
isya' pun saya dapat buat pukul 10.15 tadi kat tempat keja.
boleh juga duit tadi
cukup2 makan.
perit gaklah nak dapat rm30 shari pun.
apapun alhamdulillah tu rezeki saya.
nak bagi mama lagi, nak bayar moto lagikan...
cukuplah.
bersyukur.
alhmdulillah.
dah lama saya tak minta duit kat mama.
bergantung pada duit gaji yang tak seberapa ja.
saya perlu berjimat la.
shari makan skali saja.
makan pun yang biasa2 saja.
nak simpan buat bekal.
esok2 ada kecemasan ka...
tu moto lak tayar pancit.
:(
duit, duit oh duit.
takpa.
tadak masalah.
kena usaha la simpan duit.
ok?
chill...
:)
panjang lagi perjalanan kan?
kena banyak sabar dengan musibah melanda, dalam atau luar.
yang penting kita jangan lupa ALLAH.
selamat tidur semua.

SALAM

No comments: