widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Wednesday, April 10, 2013

Awekku sayang


Salam semua.
Apa khabar ya?
Sorilah lama tak blogging ni.
Maklumlah bz cari duit.
Huhu.
Balik kerja penat tak sempat nak update blog ni.
Simpan duit skrang.
Untuk masa depankan
Tak banyak or tak sikit tu takda masalah asalkan ada usaha tuk simpan.
Masa depan nanti leh pakai.
Hari ni saya nak cerita tentang awek kesayangan saya.
Dah lama kami bersama.
Hehe.
Dia sebuah motosikal.
Cantik tak?cuba teka kat mana.

Ni kat UKM, otw balik Pendang, Kedah.
Waktu praktikal dulu. Stay kat umah ja.huhu
Raya 2012

Kerja kat Nilai tahun lepas. Putih bawak saya pi sana.


KCV 4003.
Panggilan manja dia putih.
Putih ni ke mana saya nak pi dia bawak saya.
Tak pernah mengecewakan saya la.
Memang terbaik.
Dah usia 2 tahun lebih dia ngan saya.
Sayang sangat kat dia.
Dulu saya tak sangka pun dapat jumpa dia tapi atas nama rezeki n takdir, kami bertemu.
Dia milik saya seadanya.
2 kali saya hias dia.
1st saya jaga dia awai2 dulu saya pakaikan dia sport-rim.
Lepas stahun, saya hiaskan dia dengan aloi (Racing Boy).
Cun punya.
Layan la pic dia ni.
Comel ja macam saya.
Hehehhee.
Saya balik Pendang-Bangi, Bangi-Pendang selalu ngan dia.
6-7 jam sampailah destinasi.
Apa pun dia, saya ucap alhamdulillah.
Sebab takda dia saya taklah pi mana saja kat sini.
Selalu saya jalan2 KL, pusing2 Bangi.
Pi beli barang ngan dia sana sini la ngn dia.
Uhuhhuhh
layanlah gambar.
gambar mengikut peredaran masa.
dari semasa ke semasa.
cukuplah serba sikit gambar ni menceritakan sayangnya saya kat Putih.
:)
Sayang kamu la putih.
sekian dulu.
semoga kita dirahmati ALLAH semua.
amin.
jom masuk tidur.
:)

No comments: