widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Friday, May 7, 2010

hari ke-2 di Bangkok...

salam bloggerz............
apa khabar anda semua..ok yah..
jumaat harini..aku mulakan hari bangun jam 0715....masa sni...0615...hehehe
pastu...smbahyang....on9...sampai jam 10 lebih....relax2...
mandi...pi sembahyang jumaat......
berpakaian baju melayu hijau mama belikan aku kat NIlai 3...
taukan?
aku pi tadi masjid...semua org pandang aku...
yalah
aku pakai pakaian lain pada depa...pastu...depa tengoklah...:)..
khutbah dalam bahsaa siam daa
nak pham apa..sepupu aku tu paham la...nama dia...Amit...
knai?
jgn uat knai kalo xknai....
hehhehe
sebelom tu..dalam jam 0800...Ammar pi skolah..makngah surh aku antaq nek van..van mai umah...
cumey budak tuh..hehehe..anak siam...gitu la...
baru aku tau...rupanya2.....maksu n paksu..'Geng baju merah'...
taukan..
hehhehehe
smalam pi tengok tv kat umah maksu...maksu beli pc baru....Acer....dalam 2k lebih..
mantap..;)
aku dah guna no baru..no siam...yg makngah punya....tapi makngah xguna
topup...550 baht..
hehehe..
tadi kol ice....
pastu..petang gik...antaq mesej kat dia..nak no adib..dia kol guna umah dia punya no..
dia bagi la.
dia ajak pi umah
jalan2..
hehhe
ahad ni..
aku pi la sana..
:)..

stakat ni dlu...

salam...salam...

No comments: