widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Thursday, May 27, 2010

jgn jadi anak derhaka(aku menangis tika ini)..:(

salam.....waaaaa....tajuk hangat ckit arinikan..
sakit pinggang nih...
tenet lak terhegeh2,.
satgi nak balik ukm dah..
aku baru balik dari sembahyang mayat....2 tempat...:).
mkan roti canai kat umah Suah(mak sedaraku)...
dia uatkan
pastu men2 ngan Sahal...Suhaib...balik umah
mandi.........smbhyng...on9..
tadi...bangun jam 0730..
Suah kejutkan surh p mayang mayat.
tepon KTM alor star tadi
beli tiket..
pastu nak nek tren satgi...pi beli tiket truz...
RM13 ja...student price
sampai sok jam 7 lbih gitu
aku ngantok nih
letih..
smlam..men ftsal...balik2...uat PT ckit sampai jam 0400.
tdox ngan iPod..
......berkaitan ngan tajuk aku nih..
hmmm
tadi,...adik mai bagi aku duet ....mama kirimkan...mama mesej tah awat aku balik ukm xhabax kat dia.
aku ada msalh ckit ngan mama....:(>.maslah dia......pasal maren....so
sejak smlam.....aku bermasam muka ngan mama....mood mama pon cam xok..
so...aku xmo nak soal jawab pa ngan mama..uat derk jak..
aku xtaulah nak ckap mcm mana ngan mama...aku dah nak balik ukm...pastu siap2...pi USm....2 minggu lak
sure rindu mama..
smlam...aku meracun keliling umah....3 tong....bengkak2 bahu aku
sakit
aku masih mabuk ngan racun nih
smlam..mama ada bagi buah kelapa pandan....dia kata ambek ayaq dia...minum....
"NANTI MATI XSEMPAT KONVO LAK...."kata mama kat aku
aku pon bangun dari katil....ambek ais....minum...
ppperggghhhhh...segaq......segar begar...:)tq mama....
tengok
mama....dalam xcakap ngan aku pon
dia 'selamatkan' anak dia.
betapa bagusnya mama...:)...
aku xmaulah jadi anak derhaka...aku asek bagi masalah jak ngan mama ni
mcm2lah..
aku pon xtaulah mcm mna nak jadi ank yg baik kat dia.
aku ksian tengok dia.......ari2....
  • basuh baju dia,abah n adik ari2 dia.....
  • menjahit cari duit kat anak2...
  • pagi petang siang malam menjahit.....
  • xpernh letih cari duet kat aku n adik badik aku...
  • ari2 bangun awai,serve mkanan..
mama.........banyak berjasa kat saya
dari kcik...sampai skrg.......mama xpernh jemu asuh anak2 dia......penat lelah.......hidup ditruskan
...............
MAMA,HASSAN XMAU JADI ANAK DERHAKA....
HASSAN SAYANG MAMA LEBIH PADA APA YANG MAMA PIKIRKAN........
AMPUNKAN SEGALA SALAH SILAP HASSAN...
HASSAN SELALOO KECIKKAN HATI MAMA...........
HASSAN XMAU JANJI APA2 KAT MAMA
TAPI
HASSAN NAK UAT PA PON ASALKAN MAMA HEPI N BAHAGIA NGAN HASSAN NIH...............
KALAU HASSAN MATI DLU....HALALKAN MAKAN MINUM HASSAN DARI AWAI HASSAN DILAHIRKAN SAMPAI HASSAN MATI...........DARI HUJUNG RAMBUT SAMPI HUJUNG KAKI.....................(aku menangis)

k la...sini dlu...
xleh lama2........
salam

1 comment: