widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Friday, May 14, 2010

hari ke-6 kat cni...aduhai....(umah makcik)

salam
bertemu kita lagi kat cni
dihari yg mulia ni
hehehhe
aduhaii....letih
tdox xbapa lena
diganggu n dbuai nyamuk2 thailand
aduhai
gatai....sakit tau!..xtahan...!
aku bangun awai....relax2...mkan2....
pastu siap2...
Lung(ayah sumaiya)...bawak pi tempat keja dia...
kat National Science Museum...
waa...
sangat bosan...sebab...pi2.....Kna tunggu Lung meeting habis dlu..kalo x..masuk..kna duit..kna bayaran...bapa..aku xtaulah...
lama la tunggu.....tdox kat bilik dulu...nasib baik la ada penghawa dingin....relax...dingin....
pastu tibalah masanya....
Nek keta pi museum tu..
wa....
hbat..
mcm Petrosains kat KLCC tu..
dahsyat..
besaq..
hmm
bestlah
ada gambaq
aku tgkap
nanti aku upload k..
hmm
pastu
aku xlarat jalan dah
pakcik tanya nak pi dak Shopping mall jejalan..
aku kata...leh la.
nama tempat tu
FASHION PARK
Masyallah.....punyalah besaq....dahsyat2...
kat Malaysia xmcm tu pon...jalan2..tengok enset
wa...banyak murah...
kat Malaysia mahai..
:)//
ada duit lebih leh aku beli gak
hehehhe
pastu...baliklah
tdox.......................tengok ceta Khumlao...ceta Mam pelakon hebat,pelawak kat Thailand.
best2..
lawak2....
pastu...tdox..
aku letih dah
ni aku on9 kat umah maklang..
pinjam komp umah depa sat
hehehe
zaki ada.....maklang,paklang n sadia pn ada...
tadi
makcik mai antaq.....pakcik...lung...yai...adib..
habis la
mkan2...........
pastu depa bailik....

k la..
ti aku edt pa yg patot..
k..

salam

No comments: