widgeo.net
TVGolo.com - Latest Goals

Thursday, May 6, 2010

sampai suda negara oarang...

salam....
waaaaaaaaa....
lepas letih dok dalam ketapi sehari setengah malam.....sampailah aku kat sni...
umah makngah aku...
kat cni..aku kna speaking siam...mix2 ngan bi la..hehhee
depan xtau sangat ckap malay kita.........
aku xleh lena nyenyak sangat atas ketapi smalam coz...
aku...dahaga.....pastu...malas ganggu tok aku...lagipon..aku tdox ats...
nasib baiklah aku ada bawak iPod aku tu...
dia la teman aku....hehhehe
aku bertolak jam 1645 gitu..
sampai tadi...jam 1156 gitu...
paklong mai ambek...
kat KTM semalam...aku ada knai sorang mamat siam ni..
nama dia IKHLAs....
dia stadi kat INSANIAH....
dia ambek arab..
tahun 2..
ckap malay xbapa leh sagt..besalah...mcm aku la...ckp siam xsgt...malay leh la...bahsa kita..
dekat2 nak sampai KHrung Thep...dia mai la dok ngan aku n Tok..
pastu..bila dah sampai...dia tolong angkat barang tok..
pastu pisah kat sanalah tadi...
tok bagi dia roti mayat sebungkuih.....
sampai2 umah.,
mnkan nasik...mandi..
pastu tdox...
sampai jam 5 aku bangun...
nampaklah anak maksu aku...stahun lebih...
nama AMMAR..
cumey....muka...mata....mulut...hensem la..
:)).
.....ni amit dah xguna komputer..aku mintak pinjam sat..
nak bawak laptop...tah lak xbagi..xpalah..
ok...
sok aku sambung adventure aku as a tourist kat cni...:)

have fun smua...

2 comments:

deeya_shouranlee said...

gamba'... hehe...

Ezuan Saad Ali Hussein said...

Salam...
San!!!
hehe...gambaq xdak ka??
nak jugak aku tgok negera orang..
(p/s : blk siam jgn lupa bg ole2 dr sana :p)